Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kørsels formål!!!

+2
Hej e-conomic.

Jeg savner vildt et ekstra "note" felt i kilometer registreringen. Et sted hvor jeg kan registrere kørslens formål.

Sådan at når jeg ser tilbage på min kørsel vil jeg altid kunne gøre rede for hvad jeg kørte efter på det pågældende tidspunkt.

Et felt hvor man kan skrive et par linjer med en kort beskrivelse, som vil komme med som en note ved udskrift af kørsel. Er det muligt?

 

Mvh.

 

Søren
i Forslag » Projektstyring af (140 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Søren,

Tak for indlæg.

Som sådan er det desværre ikke muligt i KM registreringen. Lige nu har vi, som du sikkert ved, kun to felter man kan skriver (fra og til).

Jeg vil ligge dit forslag til forbedring i vores forbedringskartotek til projektstyring. Lige nu tør jeg ikke love det bliver implementeret, da vi har andre forslag vi arbejder henimod lige nu.

Tak for godt input til hvordan vi kan gøre programmet bedre, dit forslag er noteret, men som sagt tør jeg ikke love det i realase med det samme.

Jeg ved vi har denne app, som måske kan opfylde dine ønsker.

Ha en god dag.

 


Med venlig hilsen Morten Bæhrenz Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (4.3k points)