Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




OECD Standard Audit File - Tax (SAF-T)?

0

Hvornår vil e-conomics være i stand til at levere data i OECD formatet "SAF-T"?

De af os, der bruger e-conomics i internationale forretninger, har behov for at kunne trække data ud i formatet ifm. indberetninger til myndigheder.

Som I kan læse af OECD's guide udruldes standarden i flere og flere europæiske lande. De første er Luxembourg, Portugal og Belgien. Første land er Luxembourg, hvor den standarden er adopteret i rammen FAIA.

Ultrakort oversigt på wikipedia her: http://en.wikipedia.org/wiki/SAF-T

Glæder mig til det fungerer! Dette er super vigtigt, og jeg stiller mig meget gerne til rådighed for sparring og ideudveksling.

Mvh

i Spørgsmål » Andet af (180 points)
gen-kategoriseret af 🔒

1 Svar

Hej ChNy

SAF-T vil variere fra land til land og der er konstant en udvikling gående i hvilket format det reelt skal indberettes i - så  vidt vides kan SIE benyttes i nogen lande - herunder Sverige hvor vi også tilbyder dette format.

Det format som bliver gældende i DK er XBRL og så vidt vides er det den mest udbredte standard der vil blive taget i brug.

Vi har en app partner som kan levere i dette format allerede, nemlig Parseport.

Håber de kan bringe dig i mål.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)