Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Overføre poster fra bankafstemning til kassekladde

0
Der kan kun overføres 100 poster fra bankafstemningen til kassekladden.

Det kunne være dejligt hvis der kunne overføres flere poster på en gang, eller at der i det mindste kom en advarsel om at nu har du markeret 100 poster og der kan ikke overføres flere.
i Forslag » Andet af (3.8k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Torben - igen :O)

Denne her er til gengæld meget mere relevant da det også er en begrænsning som vi selv arbejder på at gøre op med.

Så den vil vi helt klart overveje og alle andre som også føler at den er til gene for dem på den ene eller den anden måde - i må meget gerne stemme dette forslag op så det kan hjælpe os i vores prioritering af opgaver.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Torben

Jeg formoder at du måske har opdaget det - ellers så kan jeg da fortælle dig det - begrænsningen på antallet af poster til overførsel er løftet - om der er en øvre er jeg i tvivl om, men har kendskab til tests med 1000 poster som er gennemført.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)