Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Se men ikke røre bruger.

0
Efter samtale med jeres kundeservice, fik jeg at vide at det er her at jeg skal henvende mig.

 

I mange virksomheder har man konsulenter, (interne og eksterne sælgere) i de fleste tilfælde har man brug for at vide hvad der er på lager, så sælgeren kan logge ind os se hvad der er tilbage på lager, så de ikke er afhængig af andre mennesker der skal fortælle dem det. Dvs at sælgerne er meget bedre informeret hvis de selv kan logge på e-conomic og se hvilke varer der er tilbage på eksempelvis restlageret, de skal også gerne kunne se hvilke debitorer der tidligere har købt netop denne varer, så man har mulighed for at lave en målrettet kampange til netop de kunder der har købt denne vare tidligere, og sælge det til dem.

 

Som det er nu der kan jeg ikke lade mine sælgere få adgang til vores regnskab så de kan "surfe" rundt derinde og hente de informationer de skal bruge.

Jeg er klar over at jeg kan lave brugere til mine sælgere, men det nytter ikke noget, da vi ikke vil have at de skal kunne redigere i vores regnskab, da de ikke er regnskabskyndige.

 

Så jeg har brug for at kunne oprette en bruger der hedder "nok se, men ikke røre". og så skal jeg kunne vælge hvilke faner jeg vil give dem adgang til.  (mine sælgere skal ikke kunne se mere end faktura, og lager faneblad).  Det er som sagt noget som mange andre store virksomheder bruger til deres sælgere, da det er ekstremt salgsfremmende for virksomheden, da det muligør at lave en salgsfremmende kampange af sælgeren selv, mine sælgere er meget begrænset af mig, da jeg ikke vil have dem til at rode rundt i e-conomic.dk hvis de kommer til at lave en fejl!

 

Det vil kunne fremme e-conomic og os som virksomhed, (husk på at i kan tage penge for HVER eneste bruger der bliver oprettet, og det bliver MEGET mere attraktivt at lave brugere derinde).

 

Mvh. Frederik
i Spørgsmål » Andet af (240 points)
opdateret af

1 Svar

Hej Frederik

Hmmmm - det undrer mig lidt at du er sendt herind - men lad det nu ligge - du kan sagtens gøre det du beder om - det kan være at detaljegraden ikke er 100% tilfredsstillende, men ikke desto mindre har du mulighed for at skræddersy adgangen for den enkelte bruger - ikke kun baseret på det enkelte faneblad, men rent faktisk også ned i detaljen på det enkelte faneblad.

Prøv at se vores artikel om begrænset brugeradgang - jeg håber det er det du søger - det er i hvert fald sådan jeg forstår dit spørgsmål.

rigtig god påske.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)