Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fejl i kostpris på igangværende sager

0
Er der andre, der oplever, at kostprisfeltet i oversigten over igangværende sager ikke opdateres, og dermed viser forkerte værdier. Jeg har i over et år prøvet, at få et svar eller få det rettet men uden held. Måske er det kun hos mig der er problemer?
i Forslag » Andet af (170 points)

1 Svar

Hej Jens,

Tak for dit indlæg.

Vi er klar over at de i nogle aftaler har skulle opdateres. Kan jeg få dit til at sende en mail med aftalenummer eller ringe ind til os. Så kan vi hurtig lave en opdatering på din aftale, og herefter vil problemet være løst :)

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen Morten Bæhrenz Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (4.3k points)
Vi har tidligere flere gange fået foretaget en kørsel/opdatering hos jer. Det virker her og nu, men så snart vi igen bogfører, går det galt med feltet. Så hvis ikke der er sket en fejlretning i programmet, har det ingen mening.

Jens Overgaard
Jeg er enig Jens. Vi har prøvet og prøver stadig at kunne genskabe problemet. Dette vil gøre vi har meget bedre mulighed for at lave et generelt fix på problemet.

Må jeg spørge til hvilke funktioner du bruger i projekt og hvordan din arbejdsgang. Det kan være behjælpeligt til denne proces.