Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




højreklik + udskriv faktura virker ikke længere

0
Jeg plejer, efter bogføring af en faktura, at kunne udskrive fakturaen ved at højreklikke og trykke på udskriv.

Denne mulighed er væk nu, kan jeg ikke få den tilbage?

Nu må jeg i stedet ind i vis udskrift, maksimere og så i øverste højre side trykke på et ikon. Så kommer der en udskrift med følgende tekst stående i venstre øverste hjørne: PDF created by e.conomis - visfaktura.asp. Der står også en lang web.adresse øverst til højre, samt "side 1 af 1" nederst til venstre og datoen nederst til højre.

Denne udskrift kan jeg ikke bruge til kunderne.

Jeg kan ad omveje finde den "pæne" udgave af fakturaen, men det kræver op til 6-8 ekstra klik, og det kan da ikke være meningen, at man skal det, efter hver enkelt bogføring.

Ser frem til jeres svar, tak.

Majbrit
i Spørgsmål » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒
Tak for hjælpen :-)

Majbrit

1 Svar

Hej Majbrit

Du skriver ikke hvilken browser du benytter, men vi ved at der er nogen udfordringer i relation til Firefox og deres seneste opdatering og så pdf.

Såfremt det er tilfældet er her en løsning:

Åbn en ny fane i firefox og skriv about:config i adressefeltet

Der kommer en advarsel op, tryk på 'jeg lover at være forsigtig'

Find linien pdfjs.disabled - under værdi/value står der sikkert falsk/false - dette skal ændres til sand/true ved at klikke på linien
 

Jeg har ikke selv prøvet dette da jeg ikke har oplevet problemet, men det skulle efter sigende fungere.

Alternativt kan du klikke ctrl+p - så kommer udskriftsmenuen frem - men ved ikke med disse hjemmeside stempler som browseren giver udskriften


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)