Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscanning og dropbox

0
Jeg oplever store fejl med indscanningsmodulet via dropbox ? .. den overfører ikke alle bilag og tit efter jeg har tilknyttet bilag og vender tilbage flere dage senere så popper de bilag op igen som allerede er tilknyttet .. ??

Mvh Anita
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (1.5k points)
status opdateret af

4 Svar

Hej Atina

Det er da beklageligt at høre at du oplever disse problemer med drop-box appen.

Jeg ved der har været lidt udfordringer undervejs, men denne er ny for mig.   

Men jeg skal dog bede dig om at kontakte folkene bag appen, da det som jeg læser det, som udgangspunkt bliver håndteret korrekt ovre i e-conomic.

Du finder deres kontaktoplysninger i vores app-sektion - http://www.e-conomic.dk/apps/fakturaer/dropbox.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Ok .. det prøver jeg så, men troede da egentlig det var jer der samarbejdede med Dropbox, jeg var ikke klar over man selv skulle kontakte dem hvis man oplever fejl, men det gør jeg så nu

Mvh Anita
Spørgsmål af (1.5k points)
Hej Atina

Vi samarbejder som sådan ikke med dem - vi tester deres produkt inden vi præsenterer dem på vores hjemmeside, men apps support udfører vi ikke - det er den enkelte udbyder af appen som står for den del.

Det er et krav at der er support på ellers præsenterer vi den ikke.

Håber det lykkes at komme i mål.  

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Blot en sidebemærkning, der ikke har noget med Dropbox at gøre

Problemet med at allerede tilknyttede bilag dukker op igen i de ubehandlede efter de er tilknyttet en  bogført post eksistere også selv om man ikke bruger Dropbox.

Hvis man f.eks. tilknytter et bilag via lagermodulet i e-conomic oplever man også jævnligt at bilaget popper op igen næste gang man skal bogføre.

Hilsen

Lone
Spørgsmål af (1.3k points)