Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lagerlokation (via API)

+6
Hej e-conomic,

som mange andre driver vi en fysisk butik og en webshop. Vi har et fjernlager og betragter også butikken som et lager - altså 2 lager lokationer.

Vi har 2 udfordribnger:

1. Når vi får en ordre i vores webshop skal vi manuelt ind på hver enkelt ordrelinie i e-conomic og sætte lagerlokationen, så varen trækkes fra det rigtige lager.

2. Vi kan ikke via jeres API få adgang til lokationsmatrixen. Dvs. at vi f.eks. ikke i vores webshop kan nøjes med kun at vise varer, der ligger på vores fjernlager.

Vi beder ikke om ny funktionalitet, vi beder blot om at den eksisterende funktionalitet gøres tilgængelig i API'et.

Jeg formoder at mange har dette problem. F.eks. erhvervsdrivende med mere end 1 butik (fysisk eller på nettet). Ingen integrationer kan tilgå lokationsdata.

Vi vil så gerne e-conomic - men giv os en chance for at drive en forretning med mere end én lokation.

 

/Jens
lukket som en kopi af: Frihed og lagerstyring i APIet
i Forslag » Lagerstyring af (290 points)
lukket af
Hej.....

Jeg er 100% procent enig - det er et KÆMPE problem at man ikke kan vise lager fra en bestemt lokation på sin webshop.

Bedste hilsener - Bolette :-)
www.onlineliving.dk
Hej

Det er faktisk hele detalihandelen med mere end en butik, der bliver udelukket fra E-conomic. Det må da også være frustrerende for de af E-conomics samrbejdspartnere, der så gerne vil. Her tænker jeg på e-faktura, kasseapparater mm.

Det er ikke bare et kæmpeproblem. Det er en katastrofe!!!!!

 

Finn
Hej med jer.

 

Jeg har helt enig Jens, Bolette og Finn!!!

E-conomic i bliver nød til at lave sådan vi har bestemte lokationen fra de vare som bliver bestilt over webshop.

Jeg synes det er meget mærklig, at man ikke får åbent API til dette!

Alle os kører med lokationer og har en webshop tilsluttet e-conomic, ja, ved os går vores lagerstyring helt i kage!

Det er helt klart et KÆMPE problem, i bør få det løst!

 

Mvh. Frederik Madsen
Hej Frederik

Tak for din støtte.

Det er ikke blot detailhandelen og web-shops, der bliver ramt, men også håndværkerløsningen bliver ubrugelig, hvis du har flere servicebiler, og du ønsker at køre lagerstyring af ofte meget dyre komponenter.

Finn