Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ved login komme til den side man var på sidst

0
Det ville være rart at man starter op på den side man var på sidst /inden man blev logget ud af systemet.

Det er besværligt at skulle inde det samme sted igen (og igen hvis man logges ud tit)
i Forslag » Andet af (180 points)
status opdateret af

1 Svar

Hej Pers

Tak for dit indlæg :)

 

Jeg kan godt forstå, at dette ville være smart i mange situationer, men jeg tror også, at det i lige så mange vil være en ulempe, da det er mit indtryk, at mange brugere har en fast rytme når de går ind i programmet.

 

F.eks. Ført taster de dagens indbetalinger i deres kassekladde  --> så laver de nye fakturaer --> og til sidst sender de rykkere.

 

Hvis programmet så startede under rykkermodulet hver gang, ville det være til ekstra besvær for mange og dette implementeres derfor ikke.

 

Dog vil jeg lige tilføje, at du på brugerniveau har mulighed for, at vælge hvilke faneblad du ønsker, at starte i når brugeren logger på e-conomic. Det kan du læse meget mere om her i e-conomic's guide til oprettelse af brugere.

 


Med venlig hilsen Stine M. Klitgaard Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (4.1k points)