Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilknyt bilage efter postering er bogført

0
Jeg svaner muligheden for at tilknytte et bilag, efter posteringen er blevet bogført. F.eks. hvis jeg anvender en eksterne bogholder, der overseer at jeg faktisk har indskannede én eller flere bilag, som han/hun så glemmer at tilknytte, men som jeg gerne vil kunne finde efterfølgende med udgangspunkt i den enkelte transaktion, er det p.t. ikke muligt - idet posteringen er bogført.

Jeg forstår, at man af hensyn til myndighedskrav ikke skal kunne redigere i selve posteringerne, men jeg kan ikek se noget regnskabsjuridisk i vejen for, at jeg i December måned tilknytter et bilage fra Marts, til en postering der blev bogført i April - det er bare en supplerende data - som jeg i øvrigt vil få glæde af?

Derimod, hvis jeg vil være perfektionist og har alle bilag tilknyttede, så kan jeg bare betale bogholderen for at ompostere hele mollevitten - men det vil være både dyrt for mig og surt for hende vel?

Kunne det lade sig gøre?
lukket
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (2.3k points)
gen-kategoriseret af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Channel6dk

Du kan da sagtens tilknytte et bilag, selv efter at der er bogført. Når bilaget er indscannet og man finder det i ubehandlede, så vælger man tilknyt, årstal og bilagsnummer...

Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
Spørgsmål af (3.6k points)
valgt som bedste svar af