Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Direkte oprettelse af Kontaktperson

0
Når jeg laver en førstegangsfaktura til en kunde bruger jeg altid Opret og fakturer. Men så skal jeg ud af kundene for at oprettet en kontaktperson. Det kunne være dejligt at have mulighed for at oprettet en kontaktperson direkte i det vindue der åbner når der klikkes på vor ref. eller deres ref.

Er det mon en mulighed?

 

 

/Henrik

Hilsen Plæneklipper-Psykolog Henrik Bøgebjerg Tlf.: 86613600 Mail: henrik@viborghavemaskiner.dk
i Spørgsmål » Andet af (660 points)
gen-kategoriseret af 🔒

1 Svar

Hej Henrik

Når du benytter opret og fakturer så har du mulighed for i dit førstegangsbillede at skrive et navn direkte i attention feltet - dette navn vil så blive oprettet som kontaktperson nummer 1 uden anden information end navnet - på den måde skal du ikke ud af billedet for at oprette kontaktpersonen.

Den vil dog på fakturaen blive præsenteret som attention under adressen, der kan du så redigere og fjerne den, og så sætte den på som deres ref istedet.

Håber det løser din problemstilling.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Hej Lasse, tak for dit svar.
Så skulle der blot være mulighed for også at indsætte denn kontaktpersons telefon nr. m.m. direkte der, for ellers spare det mig ikke for en arbejdsopgave.

/Henrik