Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at referancer gemmer automatisk

0
Når jeg sidder og skriver regninger, taster jeg det fornødne i referanceområdet, men glemmer jeg at trykke OK når jeg skal videre og oprettet fx. en fakturalinie, er det hele væk.

Var det muligt at lave sådan at det der er skrevet i dettet område automatisk gemmes og kun nulstilles ved oprettelse af en helt ny faktura?

 

 

/Henrik

Hilsen Plæneklipper-Psykolog Henrik Bøgebjerg Tlf.: 86613600 Mail: henrik@viborghavemaskiner.dk
i Forslag » Andet af (660 points)
status opdateret af

1 Svar

Hej Henrik.

 

Oplysninger vil kun blive gemt, i det du trykker ok.

 

Trykker du på noget andet, såsom opret fakturalinje, vil dette betragtes som om du annullere det du har indtastet, og det vil ikke blive gemt (det ville også kræve flere resourcer, både for e-conomic at huske, og en selv såfremt man ønsker at indtaste noget andet. Jeg personligt bruger ikke altid anuller knappen, men trykker blot på "rediger debitor" igen eller lign. for at spare et klik, så ønsker jeg ikke at det hele er gemt).

  Gurjap Sekhon Online regnskabsprogram e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret  
Forslag af (6.2k points)
Så må jeg bare tage den med ro, for det er kun fordi jeg ikke husker at trykke OK inden jeg går videre med fakturingen. Men hvor er det surt, når jeg har lige har brugt 5 min. på at lave en god beskrivelse af den udførte opgave og den så er væk.
Ja, det er ikke så heldigt :( Men ja, der skal du være obs. på at trykke på OK hvis du vil få den til at gemme :)