Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bug: Faktura email bliver ikke brugt, hvis deb. ref. har en email

0
Jeg tror der fornyligt at blevet indført en bug.

Når jeg opretter en faktura til en kunde som har en faktura email indtastet og angiver deres reference til en kontaktperson (med en email) og bogføre fakturaen, foreslår e-conomic kun kontaktpersonens emailadresse, selvom der ikke er angivet at personen skal modtage faktura/tilbud eller noget.

Man angiver vel en faktura email for kunden, fordi alle fakturamails skal sendes dertil, lige meget om referencen ved kunden er en anden.
lukket
i Forslag » Andet af (250 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

 
Bedste svar

Hej Jesper

Jeg forstår så sandelig godt din problemstilling - den er skam også løst. smiley

Hvis du klikker på debitoropsætning kan du ca. midt for sætte flueben i en checkboks som hedder 

Send altid til kundens e-mailadresse:

På den måde vil den altid sende til den mailadresse som er registreret på debitoren - upåagtet hvad der end måtte være registreret på evt. kontaktpersoner.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
valgt som bedste svar af
Okay, tak for svaret.
Synes bare ikke at det giver nogen mening at det er et tilvalg.
"Kundens e-mailadresse" og "Faktura-e-mail" er også to forskellige betegnelser, om samme ting. Måske skulle i bruge samme betegnelse.

Vil stadig sige at det er en bug, at reference personer kan overstyre faktura email. Man har jo mulighed for at vælge "Send kopi til" ved kontaktpersonen, hvis denne skal have en kopi af fakturaen.