Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ny sortering så e-conomic ikke roder i varemodtagelserne

0

Når man lægger varer på lager via "Varemodtagelser" i lagermodulet, er det ofte til stor irritation for mig at e-conomic roder i rækkefølgen af de indtastede varer.

Og hvad mener jeg med det? Jo - den faktura man typisk sidder med, har varerne i en given rækkefølge. Så snart man indtaster varerne i e-conomic, bliver de vendt rundt hulter til bulter. De sker, da e-comomic automatisk sorterer efter varenummer og dermed ikke respekterer den indtastede rækkefølge.

Og hvorfor er dette så irriterende? Fordi at det man ser på skærmen ikke ligner den faktura man sidder med. Man bliver således meget let "væk" og endnu værre: Skal du fejlsøge i tilfælde af at totalen viser sig ikke at være den samme begge steder når du er færdig - så er du på herrens mark!

Jeg vil derfor gerne foreslå at I får lavet det således at indtastningerne forbliver i den rækkefølge de blev indtastet som "default".

i Forslag » Lagerstyring af (270 points)

1 Svar

Hej Gunnar

Tak for henvendelsen.

Jeg forstår godt din frustration når du ikke kan se den ønskede visning men

det er muligt, at sortere på andre kolonneoverskrifter. såsom:

- lev. nummer

- Varenavn

- Varianter

- bestilt

Jeg håber det giver dig den ønskede visning :-)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret
Hej Simon

Nej, de hjælper netop ikke på problemet da ingen af dem er i stand til at sortere linierne i den rækkefølge de blev indtastet.

Håber meget I får rettet denne - i mine øjne - fejl.

Mvh
Gunnar
Hej Gunnar

Jeg må beklage, at du ikke får den ønskede visning
men må konstatere, at vores sorteringsfunktion ikke ser ud til, at blive ændret her på den korte bane.
Jeg fik at vide at disse forslag ville blive sat stem afstemning, sker det automatisk?
Hej Gunnar

Forslagene lægges automatisk til afstemning og du kan afgive din stemme ved, at trykke på "pilen" oven over det nuværende nul øverst til venstre i dette indlæg.