Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Masse udskrift af ordre?

+1

Et lille forslag - i vores tilfælde kunne det være rigtig smart hvis man kunne printe flere ordre på samme tid.

Ex. via et hak i fluebenet i højreside på de ordre man vil have printet (åbnet som PDF).

Som det er nu er vi nødt til at gå ind under hver enkelt ordre, sige "vis ordre", og derefter kan vi printe/gemme/sende den, eller hvad vi nu skal bruge ordrebekræftelsen til..

Det ville gøre underværker for os med sådan en funktion!

lukket
i Forslag » Andet af (210 points)
status opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej BINA,

Tusinde tak for dit forslag, det giver super meget mening, men jeg tror der er visse udfordringer med at e-conomic skal kommunikere med eksterne enheder (printere,skannere osv) hos brugeren.

Forstået på den måde, at når man f.eks henter 10 PDF filer ned i en mappe på sin computer, markerer dem alle og højreklikker og trykker "udskriv" - så er dét alene ikke en garanti for at printeren modtager alle PDF filerne til udskrift, dette er en ulempe som f.eks ligger i Adobe PDF Reader og altså intet har med e-conomic at gøre.

Med bagtanke på dette så vil jeg ikke mene det er noget som bliver implementeret, alene af den årsag at der kan være lokale udfordringer som ikke har med e-conomic at gøre og jeg er ikke engang bekendt med om andre PDF readere har lignende eller værre udfordringer end den kendte fra Adobe PDF Reader.

  Hasse Lauridsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (1.6k points)
valgt som bedste svar af