Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kopiér elementer fra anden skabelonsamling - Design & Layout

0

Hej, vi mener at det er tungt at danse med Design & Layout hvis man f.eks. ønsker at rette et eksisterende layout ud fra en anden skabelonsamling.

Her kan funktionen med at kopiere elementer udvides lidt, så den også kan stjæle elementer fra en skabelon i en anden skabelonsamling.

Sådan at hvis jeg redesigner mit danske layout, kan jeg trække det ind i mit engelske, og blot rette på tekster osv.

Det er ikke sjovt at skulle kopiere og lave en helt ny sakbelonsamlig, da jeg så skal rette samtlige kunder og ordrer.

lukket
i Spørgsmål » Salg af (4.7k points)
gen-kategoriseret af 🔒

2 Svar

 
Bedste svar

Hej Image,

Der er en funktionalitet hvor man kan dele sin skabelonsamling med tilhørende brevskabelon mellem aftaler, nedenfor ses et billede af hvor du finder denne mulighed :)

Den delte skabelon finder du i den aftale du har delt det overtil under "Standardskabelonsamlinger" pop-uppen..

 

Mvh Hasse


  Hasse Lauridsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (1.6k points)
valgt som bedste svar af
Helt enig

Bjarne Dalgård
Spørgsmål af (220 points)
Hej Bjarne,

Fedt du er enig :)

Husk du kan stemme ved at klikke på pilen op ud fra det oprindelige indlæg, så kan vi bedre se du er enig.

Mvh
Steffen Ekelund