Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatisk indsætte "dags dato"

+3
Hej

Jeg har en del steder hvor jeg altid taster "dags dato" - f.eks. følgende steder:

"Rapport" - "Debitorsaldoliste"

"Rapport" - "Saldobalance" - "Til dato"

"Rapport"  - "Kreditorsaldoliste"

og flere andre tilsvarende steder.

Her kunne jeg godt ønske mig at e-conomic automatisk udfylder med "dags dato" og brugeren så selvfølgelig kan overskrive hvis der en sjælden gang skal dannes en liste på en anden dato.

Funktionen findes allerede et sted -det er ved fakturering - hvor der altid foreslås dags dato - men man kan overskrive.

Jeg er klar over at det ikke er alle som ønsker denne funktion - så en løsning kunne være at der indføres et felt mere - lige ved siden af de datofelter som er relevant som hedder "indsæt dags dato" - som skal være et fluebensfelt. Fluebenet huskes for den pågælden rapport - men man kan selvfølgelig fortryde senere.

Så er der automatisk "dags dato" i de rapporter man tidligere har markeret for dette - hvorved dagligdagen bliver endnu lettere.

Venlig hilsen

Leo Lund

Erhvervsbogføring
i Forslag » Andet af (4.2k points)

1 Svar

Enig - den hurtigste løsning kunne være ren html/javascript implementering af en funktion, der udfylder dags dato. Eventuelt en knap til at gøre det-

Ekstra:

- Eller at tilføje en grafisk datovælger nu man er i gang. I denne kan så være en dags-dato-knap.
Forslag af (4.7k points)
En dags-dato er meget savnet....