Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Den nye kassekladde - og et nyt system?

0
Det var med interesse at jeg læste Torben Frigaard Rasmussens indlæg her: http://blog.e-conomic.com/building-something-new/

Er det tanker eller er det forestående lancering af et helt nyt produkt?

Og giver det så virkelig mening at vi skal diskutere forbedringsforslag på forumet, hvis et helt nyt koncept om fart, tilgængelighed osv. kommer til at være fundamentet i det nye system?

Så er det vel lettere at starte dér i stedet for her.

Tanker?
lukket
i Forslag » Bogføring af (4.7k points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

 
Bedste svar
Hej Joakim

Tak for de pæne ord. Vi holder os bestemt for øje at u varslede ændringer ikke altid opfattes positivt.
Jeg kan desværre ikke sige noget meningsfuldt om hvad & hvordan etc. i forbindelse med en eventuel migrering, dertil er det for ukonkret endnu.

Imidlertid lad mig også her fastslå at der ikke er planer om at tvinge kunder til et skift. Eksempel herpå er fanebladet finans. Det kan ikke alt, men det imødekommer efterspørgslen på især øget indtastningshastighed. De af vores kunder der får værdi kan benytte dette faneblad, mens øvrige der ikke kan/vil iukke stilles ringere af den grund.  
Og endelig så arbejder vi stadig med eksisterende platform og ikke mindst vores kunders brug heraf. Omend ikke altid i det  tempo kunderne efterspørger og som vi gerne selv ville...

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
valgt som bedste svar af
Hej Joakim,

Det arbejder vi på og med. Men som Torben også skriver er den eksisterende applikation et produkt af 10 års samarbejde med kunder om funktioner mm. Så uagtet nye teknologier mm. og uagtet 10 års erfaringer vil der gå rum tid før det materialiserer sig - med samme dybde som eksisterende applikation.

Tommelfingerregel: Jo dybere (kompleks) - jo flere afhængigheder - jo længere tid især hvis det skal pakkes ind således, at det favner også den mere ukyndige udi bogholderiets mysterier.

Det giver, i al fald for os, god mening at høre eksisterende kunders ønsker/behov til applikationen hvad enten vi implementere det i den eksisterende eller en fremtidig applikation.

OK?

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
Hej Kim,

Tak for den uddybende forklaring! Det betyder meget at kende hinandens ønsker og planer, så man kan tage et velovervejet næste skridt. Det er kæmpestort at I bruger forum og blog så aktivt - det er rigtig godt.

Det er tit fristende at starte på en frisk - det kan give fornyet engagement.

Men det er vel en stor beslutning at skifte (og dermed fravælge den eksisterende) platform - vi ser Google og Facebook genopfriske sin funktionalitet med jævne mellemrum, både i maskinrummet og i interaktionen med brugerne - og det bringer os brugere på dybt vand en gang imellem, når alt ser ændret ud.
Men navnet er trods alt det samme.

Vi gør hvad vi kan for at foreslå forbedringer til e-conomic - og det er planen så længe vi er her.
Naturligvis med et håb om at få lidt igen i form af et bedre, mere effektivt system.
Hvis ønskerne efterhånden gør det indlysende, at platformen skal skiftes for at komme videre - så er det jo fair nok, så har vi selv bedt om det.


- Bliver det en dag en realitet, så håber vi at man har styr på migrering, dvs. at et eventuelt skift kan foretages smertefrit. Men det bliver der nok tænkt på alt sammen...
Forslag af (4.7k points)