Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vare nr søgning i tilbud/ordre/faktura

0
Bår man går ind på varekartoteket kan man søge en nr gruppe: Fx. jeg har leverandør nr som de første 2 ciffer 10, 20, 30 osv - Herefter et 4 cifferet vare nr 30xxxx

Hvis jeg i varekartoteket skriver 30**** og søger på nr, kommer alle de nr som starter med 30, det er super.

Når man skal lave et tilbud/ordre/faktura ville det være godt at kunne det samme når man skal finde en vare. Man kan godt skrive 30 og søge på nr, men så kommer alle de vare hvori 30 indgår!

Så en optimeret søgefunktion tak  
i Forslag » Andet af (690 points)

1 Svar

Hej Horn

Søgefunktionen med *er, er relativt ny i e-conomic og er en følgevirkning af udvikling på andre områder.

Denne udvikling er ikke implementeret på vareopslaget - så det er desværre ikke pt. muligt.

Når det så er sagt kan jeg ikke udelukke at det vil komme på et senere tidspunkt, men jeg kan heller ikke love det.

Så det ender med et relativt vagt svar og det skal jeg selvfølgelig beklage, men glæd dig over at muligheden i det hele taget eksisterer i varekartoteket   

Men hold øje med vores markedspakker, da det vil være der implementeringen vil blive præsenteret såfremt den kommer.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)