Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lageroptælling - mulighed for indtastning af dato

0
E-conomic, kunne I komme med en respons på nedestående, sidder og skal opgøre lageret pr. 300412 og har dermed samme problem....

Det ville være rigtig rart hvis man kunne skrive Lageroptælling rapporten ud på en specifik dato, dvs. jeg sidder den 12/1-12 men vil gerne have status pr. 31/12/11.
Alternativt ville det hjælpe meget hvis man kunne skrive Finanslagerværdien ud med fravalg af varenumre med 0 i antal og værdi
i Forslag » Lagerstyring af (480 points)
status opdateret af

2 Svar

E-conomic, kunne I komme med en respons på nedenstående, sidder og skal opgøre lageret pr. 300412 og har dermed samme problem....

Det ville være rigtig rart hvis man kunne skrive Lageroptælling rapporten ud på en specifik dato, dvs. jeg sidder den 12/1-12 men vil gerne have status pr. 31/12/11.
Alternativt ville det hjælpe meget hvis man kunne skrive Finanslagerværdien ud med fravalg af varenumre med 0 i antal og værdi
Forslag af (480 points)
Så skriver vi den 20.08.2012 og jeg mangler stadig et svar på mine nedestående indlæg

PLEASE vil I ikke nok svar economic???????????????????????????????????????????????
Forslag af (480 points)
Hej Frederik

I e-conomic er det finansværdien der er fokus på, når man opgører og afstemmer varelageret. Derfor er det den rapport Finansværdi der kan trækkes med angivelse af en specifik dato.

Der er ikke planer om at indføre dato på rapport lageroptælling.

Og i øvrigt undskyld det sene svar. Håber under alle omstændigheder du er kommet i mål med Lagerværdien.