Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




EU salg uden moms

+1
Når man danner listen EU-salg uden moms får man en linie pr. EU kunde med omsætning. Vi har tilfælde hvor kunder med flere profitcentre i samme juridiske firma ønsker et kundenummer hos os pr. profitcenter. Det medfører at den csv fil der kan trækkes ud ikke kan indlæses hos skat, da der kun må være en linie pr. SE nummer. Det ville være nyttigt om listen var summeret pr SE nummer. Her for januar har vi 166 linier. Det er et stort arbejde at indberette det manuelt.
i Forslag » Moms af (170 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Per

Tak for dit input. Jeg kan godt se det kræver meget manuelt arbejde og det vil vi overordnet set rigtig gerne til livs.

Hvorvidt dette behov er så udbredt at en forbedring på det område ville komme så stor en andel af vores brugere til gavn, at vi kan prioritere det over andre projekter er jeg mere i tvivl om.

Derfor må jeg afvise din ide i første omgang, men jeg gemmer dit feedback så vi har det in mente når fokus bliver på rapportering :)

De bedste hilsner
Tabita, forumteamet
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Vi har præcis samme udfordring. En kunde med ét CVR-nummer har flere forretninger, der hver ønsker forskellige mails til faktura, rykkere osv. Det kan vi kun klare med flere kunder i e-conomic (med samme CVR-nummer).

Det giver præcis samme udfordring som OP.
Forslag af (170 points)