Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox - Bilagsnavn ved split (... - side 1)

0
Hej E-conomic,

Når man indlæser et bilag med f.eks. 60 sider og man gerne vil splitte dette enkelte bilag til 60 særskilte bilag, så giver den bilagene en ekstra tekst i navnet. Bilag 1 kommer til at hedde "... - side 1", næste bilag "... - side 2". Bilag nummer 13, kommer til at hedde "... - side 13" osv. Desværre giver dette dog et problem når man gerne vil sortere på navnet, da bilag "... - side 1" kommer til at ligge under bilag 10, "... - side 10". Må jeg foreslå at man ændrer dette, så bilag 1, kommer til at hedde "... - side 01" i stedet for "... - side 1". Ligeledes når man indlæser over splitter et bilag med over 100 sider at bilag 1 kommer til at hedde "... - side 001".

Herudover når man skal kombinere bilag, så er feltet "navn" for kort i vinduet hvor man ændrer rækkefølgen på bilagene man vil kombinere.
i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

I forhold til den første del, så forstår jeg godt, hvad du mener, men jeg er lidt nysgerig på, hvilken udfordring det giver dig, at de ikke ligger i den rigtige rækkefølge. Kan jeg lokke dig til at uddybe den del? indecision


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Det er primært for at sikre at ens bilag ligger i korrekt rækkefølge når man bogfører bilag enkeltvis når man vælger "Ny postering fra inbox". Først ved at trykke på sortering i navn, herefter markere bilagen og så trykke udfør valgte. Hvis ikke den laver korrekt sortering ligger bilagene mellem hinanden.