Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lukning af Lager modul

0
Jeg syntes det er mega dårlig stil at i lukker jeres lager modul.

Mange af os har brugt enormt meget tid på integration og opsætning af regnskab og lager. Nu har i besluttet at det er i ligeglade med og så lukker i det bare. For os betyder det er vi skal til at starte forfra, og jeres anbefaling om rackbeat istedet er sikkert fint, desværre er det også en ekstra udgift hvert år på 10.000kr og det betyder at vores setup nu skal køre mellem 4 spillere (Hjemmeside, Economic, Rackbeat, IEX) istedet for 2. Jeg kan godt se hvor mange gange man kan blive sendt rundt i cirkel når der er fejl i systemet.

Var det ikke bedre at investere i at have det bedste setup i en pakke istedet for at skære ned?
i Spørgsmål » Lager af (180 points)

1 Svar

Hej Nes

Jeg kan godt forstå du synes det er træls at vi lukker for en løsning du er glad for og har investeret mange ressourcer i. Jeg kan dog love dig at vi ikke er ligeglade, tværtimod. Vi har truffet denne beslutning for at vi også kan tilbyde jer en god og holdbar løsning i morgen, om 5 år og om 10 år. Og der var tiden løbet fra vores eget lagermodul.

Inden vi købte Rackbeat havde vi investeret 2 år i at afdække vores brugeres behov og begynde på en omfattende fornyelse, men indså desværre at det ikke ville blive godt nok inden for en overskuelig årrække. Derfor så vi os om på markedet og købte en lagerløsning der allerede er bedre end vores nuværende og som har den styrke at alle ressourcer er rettet mod lagerstyring og udvikling indenfor dette felt, hvorimod der hos os altid skal finde en afvejning af om ressourcerne skal bruges på forbedringer indenfor vores kerneprodukt eller på lagerdelen som procentvis kun omfatter meget få brugere.

Jeg forstår godt at du synes det er overvældende og ser dyrt ud og vi vil meget gerne i dialog med dig så vi kan finde det bedste setup i forhold til brugere på Rackbeat vs brugere på e-conomic. Du er velkommen til at sende mail til info@e-conomic.dk med Att: Tabita i emnefeltet så finder jeg en der kan ringe dig op på et tidspunkt der passer dig.

Hvis du synes at en af de andre lagerstyringsprogrammer på markedet er et bedre match til din virksomhed er det også en mulighed at du ser på nogle af dem, det er ingen tvang, Rackbeat er bare vores bedste anbefaling da det er et produkt vi 100% tror på og det er udviklet med henblik på integration til e-conomic og af folk med et indgående kendskab til e-conomic.

Ang. din bekymring om support kan jeg sagtens følge dig, det er en potentiel udfordring vi er meget opmærksomme på. Vi gør rigtig meget for at klæde både e-conomic og Rackbeat support på til at kunne hjælpe - især med de transaktioner som går på tværs af programmerne - så man ikke får følelsen af at være en kastebold.

Jeg håber at dette svar vil give dig et bedre billede af grundene til vores beslutning og forstår at det på ingen måde er noget vi har besluttet uden grundig overvejelse.

De bedste hilsner
Tabita, e-conomic
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)