Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




kassekladden skal ikke flyttes til top hver gang man trækker et dokument til et bilag.

0
Hej

Når jeg nu skal flytte et dokument til flere bilag i kassekladden, så er det meget irriterende at man hele tiden skal scolle ned til der hvor man er kommet til.

Med venlig hilsen

Pia Elberg
i Forslag » Bogføring af (140 points)

1 Svar

Hej igen Pia

Jeg vil bare lige komme med en opdatering. Denne udfordring bliver løst når vi ruller det nye design ud i kassekladden - det du nu kender fra vareoversigten.

Vi forventer dog først det er fuldt funktionsdygtigt og klar til at blive taget i brug i slutningen af året, men pointen er at der kommer en løsning som vil være en stor hjælp for alle de brugere der ligesom dig har mange poster i kassekladden.

Et snedigt workaround er at vedhæfte fra menuen Anmod om bilag - har er det nye design i brug - og her vises alle de kladdeposteringer som mangler bilag. Og du har på prikkerne yderst til højre mulighed for at vedhæfte fra computer eller fra inbox ;)

Sidst men ikke mindst kan du benytte Bilagsmatch (hvis du har Smartpakken) for at nedbringe antallet af posteringer du selv skal vedhæfte bilag til.

Jeg håber at disse ideer kan hjælpe dig til at komme nemmere igennem det manuelle arbejde.

God vedhæftningslyst.

De bedste hilsner
Tabita, forumteamet
Forslag af 🔒 (55.9k points)