Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sproglag på varer

0
Hvad sker der med "Sproglag" i Lagermodulet, når modulet nedlægges?

I er jo nødt til ast bevare Varekartoteket for at kunne fakturere.

.
i Spørgsmål » Salg af (26.5k points)

1 Svar

Hej Erik.

Hyggeligt at høre fra dig :)
Du vil fortsat have Varekartoteket i Salgsmodulet, ligesom du har i dag.

Hvis du i dag bruger lagerstyring, skal du overveje hvilken lagerløsning du fremadrettet ønsker at bruge. Vores anbefaling er Rackbeat, men der er også flere andre mulighed hvis man foretrækker en anden løsning.

Sproglag er en af de funktioner fra lager som vi synes vil give værdi for mange virksomheder der ikke har behov for lagerstyring, så vi er ved at udvikle en funktion der kan dætte dette behov i Salgsmodulet. Præcis hvordan funktionalitet vil være er endnu ikke lagt helt fast.

Udover sproglag arbejder vi på løsninger til særpriser, følgesedler, samlefaktura, delfakturering på varelinjeniveau og muligheden for at overføre mange ordre til fakturering samtidig. Det vil som udgangspunkt ikke være en én til én kopiering af funktionerne fra Lagermodulet, men udvikling af en tilsvarende funktion.
 

De bedste hilsner
Tabita, e-conomic
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita.

Tak for svar.

Sproglaget er det eneste, jeg absolut har brug for fra Lagersystemet. Derfor synes jeg, det er meget dyrt at betale for Lagersystemet, når vi på nuværende tidspunkt ved, at modulet udgår.

Så hvornår forventer I, at I flytter sproglaget over i faktureringssystemet?  

Mvh Erik
Jeg har endnu ikke en dato jeg kan melde ud, så officielt er det før lager lukker 31/12, men personligt håber jeg på at vi kommer i mål med det til sommerferie, men det tør jeg ikke love, da det ikke er mig der skal lave det ;-)

Mvh Tabita