Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Afstemning af kreditorsamlekonto (6800)

0

Jeg har en udfordring i mit kreditorbogholderi hvor der er difference mellem saldo på konto 6800 Kreditorer og saldo på kreditorkontoudtoget. Det sidste stemmer med virkeligheden Fejlen angives at ligge i på Varekøbskontoen (vareforbrug) 1328, hvor 2 fakturaer formentlig er bogført forkert. Jeg har desværre tilbageført og tilbageført tilbageførslerne så mange gange, at jeg har mistet overblikket. 

Alle kreditorposter (fakturaer og betalinger) er bogført og udlignet

Kan nogen angive en vej til at få Samlekontoen til at gå i nul uden at Saldoen på kreditorkontoudtoget berøres

Lars Bo

i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (420 points)

1 Svar

Hej Lars

Jeg fornemmer du sidder lidt alene med dine spørgsål. Vores tanke var at brugerne på Forum kunne hjælpe hinanden med deres praktiske erfaring men i realiteten bruges det stort set kun til at komme med forbedringsforslag fra brugerne til os.

Det aktuelle spørgsmål er lidt svare på generelt, så mit råd er at du får hjælp hos en revisor eller erfaren bogholder. Du er også velkommen til at kontakte vores support, men som udgangspunkt svarer vi ikke på spørgsmål der vedrører bogføringsregler, men måske ligger det lige til højrebenet hvis supporten får et kig ind i på din aftale.

De bedste hilsner
Tabita, e-conomic
Bogføringshjælp af 🔒 (55.9k points)