Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscanning via mobil app

0
Jeg mangler muligheden for at vedhæftet flere billeder/sider under samme bilag, når jeg indsender bilag via min mobil app.

Jeg ved godt at man kan samle flere sider, når de først er kommet ind i indbakken i Economic, men synes det ville give mening at kunne gøre dette direkte i app'en når man i forvejen sidder med bilaget og konterer det.
i Forslag » Mobile apps af (120 points)

1 Svar

Hej Marie

Hvilken type bruger logger du på appen med? Bilagsindsender der kun har adgang til at sende bilag eller har du en bruger der både kan logge på e-conomic på  og adgang til indbakken via mobilen?

I sidste tilfælde kan du gå ind i Indbakken via appen og se dine bilag du har sendt ind og her kan du redigere og markere de ønskede bilag og trykke kombiner, så de samles til et dokument og så er klar til kontere det samlede bilag.

Lad mig høre om den løsning dur for dig? :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Jeg bruger app, som har adgangen til det hele.

Og ved godt at jeg så har funktionen her, men synes stadig det er dobbelt arbejde, frem for blot at kunne vedhæfte mere end et billede af gangen :)
Så du vil gerne have mulighed for at når du har taget det første billede af en kvittering at du kan trykke på en "tilføj flere" for du sender det ind til indbakken og så kunne tage et billede mere.. og et billede mere.. og et billede mere?
Nemlig :)
Jeg deler dit feedback med mobilteamet, så kan de tage det med i deres overvejelser for fremtidig udvikling.