Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ved notifikation- gå til det notifikationen omhandler

0
Når der ligger en notifikation eks, salgsfaktura til forfald i dag- så skal jeg komme til den pågældende salgsfaktura.

Som det er nu, sendes jeg til "rykker" siden hvor jeg så selv skal sætte filtre som gør at jeg kan finde den føromtalte salgsfaktura.

Det er jo lidt omsonst når nu economic allerede ved hvad det er for en salgsfaktura der er overskredet.
i Forslag » Salg af (340 points)

1 Svar

Hej Kristian,

Lad os se på din udfodring.

Hvad er det egentlig ønske her, at kunne danne en rykker på den faktura som er overskredet, eller kunne se fakturaen?

Og hvordan er din arbejdsgang til rykkerkørslen? Udfra det du skriver, så kunne det give anledning til at du bruger meget tid på at sende rykkeren afsted.

Ser frem til at høre fra dig.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
I har på forsiden en "knap" der hedder notifikationer.

Den angiver at der er noget som er "galt", og når man så trykker på den, så sendes man til en side hvor man selv skal udfylde filtre for at finde det der er "galt".
 

Når jeg trykker på den, så burde den allerede vide hvor jeg skal hen for at finde det der er "galt".
Hej igen Kristian,

Jeg er ikke helt med på hvad der menes at noget er "galt".

Man kan få en notifikation at en salgsfaktura forfalder, og når denne klikkes på, bliver man videreført til rykkerkørslen.

Heri skal du tage stilling til hvilken rykker du ønsker at foretage dig, da det kan være alt hvad kontoudtog, og rykker 1 til 3.

Er det rykker proceduren du ønsker skal være anderledes, når du skriver man skal udfylde filtre? Såfremt at feltene har været udfyldt én gang, skal man tage stilling til "Typen", og Dato, som kan være d.d.