Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at skrive en note ved godkendelse i e-conomic app

0

Problemet er i jeres app. Når en medarbejder får tilsendt et bilag til godkendelse kan de ikke skrive i feltet "noter" ej heller ændre dato og beløb, i tilfælde af, at jeres app ikke har kunne læse dette direkte på bilaget. Dette er en betydelig mangel for os og sikkert også andre kunder, netop at vores medarbejdere ikke kan bruge feltet "noter" og derved ikke konterer bilaget til økonomiafdelingen. 

i Forslag » Mobile apps af (120 points)

1 Svar

hej Isolde

Tak for dit input og dejligt at høre at I har taget de nye funktioner i appen i brug.

Jeg giver dig ret i at det vil være en fordel hvis man kan skrive en note via appen på samme måde som man kan hvis man godkender via mailen. Ofte udvikler vi nye funktioner i etaper i e-conomic så jeg forventer også at denne mulighed vil blive implementeret i fremtiden. Jeg kan dog endnu ikke sige noget konkret om hvornår det vil ske.

Så mit råd må være at hvis du har stort behov for at dine medarbejdere kan skrive noter så må de fortsat godkende via mailen og det kan de jo teoretisk også gøre via mobilen hvis de har adgang til deres mail fra mobilen :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)