Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Debitoroversigt

+1
Hej

I en virksomhed med mange sælgere, ville det være en kæmpe hjælp om man kunne trække en Debitorsaldoliste pr. sælger.

Så kan sælgeren få et overblik over ikke betalte fakturaer inden kunden skal have et besøg eller der startes en ny opgave op på kunden.

I dag trækker jeg en liste og må manuelt "pege" på kunderne for at lave en oversigt til den enkelte sælger.

Mange hilsner

Lene
i Forslag » Kunder af (170 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Lene,

Tak for dit forslag.

Hvordan skulle denne liste helt eksakt kunne sættes op? Det forudsætter at en kunde er direkte sat op til en sælger.

På nuværende tidspunkt er det kun muligt at sætte en reference på en faktura, som kan fremvises i fx. omsætningsstatistikken. Samme kunde kan dog have flere referencer, og derfor er det udfordrende for mig at se hvordan setup skulle være i debitorsaldoliste.

Anvender I jeres kundegrupper?
Kunne man oprette kundegrupper til formålet, så hver medarbejder havde sin kundegruppe, og derfor kunne filtrere det nemmere i fx. debitorsaldoliste?

Ser frem til dit svar.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Evt. på samme måde som omsætningsstatistikken.
Forslag af (170 points)
Hej,

Beklager jeg kommer med en sen udmelding herfra.

Vi synes jo egentlig at dit forslag giver mening. En evt. løsning vil dog kræve tid.

Jeg vil gerne smide dit forslag i vores ønskebrønd, og se om andre brugere også synes godt om idéen.