Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Påmindelsesmail til godkender om afventende leverandørfakturaer

+1
Jeg har et ønske om at kunne udsende en påmindelsesmail til godkenderne af leverandørfakturaer, som har status "afventer godkendelse".   

Det kunne både være individuelt på hver leverandørfaktura, eller også kunne det være en mulighed at udsende en generel mail til alle godkendere, når man eksempelvis nærmer sig deadline for perioderegnskaber, hvor det er vigtigt at få bogført op.

Håber, I vil tage vel imod min udviklingsidé :-)
i Forslag » Leverandører af (130 points)

Hej

Jeg er helt enig i dette forslag.

Godkendere kan godt have en eller flere fakturaer liggende som de ikke kan godkende med det samme af forskellige grunde. Det vil være hensigtsmæssigt at de får en reminder på det.

Især fordi der mangler to andre væsentlige funktioner:

  • Man kan intet sted se hvem der mangler at godkende fakturaer. Så det er jo tæt på umuligt for en bogholder manuelt at rykke folk, når man ikke kan se hvem det er.
  • Godkenderen kan heller ikke se en oversigt over de fakturaer vedkommende mangler at godkende. De skal gemme hver enkelt mail, og logge ind på mailen enkeltvis.
Hvis man kunne ovenstående, så var det knapt så vigtigt med en reminder.

1 Svar

Hej Lene :-)

Tak for dit forslag.

Jeg er spændt på at høre mere omkring hvordan I arbejder, og hvordan dit drømmescenarie er.

Lige nu foreligger muligheden for at gensende noget igen til godkenderen. Der er ingen direkte påmindelse til dig, her skal man selv vide hvad bør gensendes i anden omgang. Fungerer denne løsning ikke for jer? :-)

Forslag af 🔒 (12.1k points)