Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Saldo på bankkonti i bankafstemningen

+1
I Bankafstemningen har vi ofte haft den udfordring, at bankafstemningen stemmer fint, men saldoen passer faktisk ikke med den fysiske bank.

Så sent som idag havde jeg en kunde inde hvor det var tilfældet, banken var godt importeret af kunden, men stemte ikke.

Jeg kunne særdeles godt tænke mig som en sikkerhed, at I hentede saldoen med fra den fysiske bank så vi kan se at bogføringen og den fysiske bank passer sammen. Der kan gå alt muligt galt. Tag nu bare Danske Bank, af en eller anden årsag ændrede mange kunders tekster  sig fra danske tekster til engelske tekster. Bankconnect læste dem som 2 forskellige posteringer fordi teksterne var forskellige. Resultat dobbelt bankimport.

Så please hent saldo med over hver gang der hentes data, og skrive beløbet ud for den konti der afstemmes for i bankafstemningen.

/Johnny
i Forslag » Bank af (240 points)
Ja, der mangler desværre nogle ting endnu, før Bankafstemning med Smart Bank virker ordentligt.

2 Svar

Hej Johnny,

Tak for endnu et forslag.

Det kunne være super med en saldo som korrigerede sig automatisk. Det er et forslag som vi er obs på.

Vi har en del på menuen, og det handler mest hvor stor prioritering det får i første omgang. Jeg har flaget for forslaget til vores udviklere, så der kommer yderligere opmærksomhed på det.

God dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Hej Johnny og Dorte,

Vi har tilføjet en forbedring til Smart Bank. Bl.a. at nu hentes bankens saldo for dagen, og for hver måned, så man kan se hvad måneden sluttes med.

https://www.e-conomic.dk/support/artikler/korrekt-bank-saldobalance-direkte-i-din-bankafstemning

Håber at det har været nogle af de forbedringer I har ønsket jer :-)

Forslag af 🔒 (12.1k points)
Det så jeg lige i Roadshow. Mange tak for den ændring.