Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leverandør-noter i Smart Inbox.

+3
Hej. Det er godt, at i har valgt at sætte alle ikoner på ude til højre i det nye layout på leverandørerne, så man nemt kan komme til noterne - jeg synes dog, at selve det nye layout er lidt mere uoverskueligt, når der er så stor afstand mellem linierne. Men det ville være rart, hvis man kunne se noterne, når man bogførte i Smart Inbox, så man ikke skal over på leverandørerne for at se det. Ligesom man kan med debitorerne, når man laver fakturaer - der står noterne som en lille blå boks.
i Forslag » Bogføring af (4.0k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Dorte,

Det er svært at modargumentere. Noter på en leverandør kunne sagtens have været udnyttet bedre.

Jeg har ingen tal over hvor mange der rent faktisk anvender noter, min antagelse at det ikke er mange. Det kan måske begrundes med at noter på nuværende tidspunkt ikke er optimeret.

Jeg vil gerne smide dit ønske i Ønskebrønden, og forventafstemme efterspørgslen.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)
I vores virksomhed bruger vi noter i Smart Inbox, når vi skal bogføre en leverandørfaktura, der er godkendt via godkendelsesflow i E-conomic. I noter skriver godkenderen, hvilken konto og afdeling, som omkostningen skal bogføres på. Ved bogføring efter godkendelse aflæser vores bogholder derfor noterne. I en stor del af vores bogføring så skal en omkostning fordeles på flere afdelingskoder. Når vi trykker på fordelingsknappen, så åbner nyt billede op over noterne, og dermed kan vi ikke aflæse noterne. Vi ønsker derfor også forbedring af noterne ved bogføring i Smart Inbox.
Hej Lene,

Tak for input. Man kan sige at dette forslag for noter i Smart Inbox er lidt i anden boldgade, omend det også handler om noter.

Du er velkommen til at oprette et nyt forslag omkring det, så kan det være den også bliver taget til efterregning :-)
Du skriver, at du ikke ved, hvor mange der anvender de noter, man kan oprette på selve kreditoren. Men når det ikke fungerer optimalt, er det klart, at det ikke bruges. Jeg bruger det jo heller ikke selv ret meget, da det er bøvlet at skulle hoppe frem og tilbage mellem Smart Inbox og Leverandører. Jeg har indtil videre lavet mit eget system i en mappe på computeren, og det vil jeg da meget gerne væk fra, da det jo helt klart er nemmest, at man har alle oplysninger, der hvor man bogfører. Så hvis man får mulighed for at se noterne, når man bogfører laverandørfakturaerne, så er jeg sikker på, at det vil blive brugt. Der er mange ting igennem årene, som i har skrevet, at i ikke vil gennemføre, fordi i ikke tror, mange vil bruge det. Men mange af tingene har i så alligevel endt med at lave nu, hvor det hele er så digitalt. Og det er jo er rigtigt godt. Mange har jo lige skulle vænne sig til, at det hele nu bliver digitalt, da de måske har arbejdet på en helt anden måde før med fysiske bilag. Det er jo ikke alle, der kun har arbejdet med digitale bilag i mange år, som jeg har. Det nye design, i er begyndt at rulle ud, det er rigtigt dårligt at arbejde i, da det ikke er "roligt" for øjenene, når man sidder med det dagen lang. Men jeg kunne forstå på en i jeres kundeservice, at jeg bestemt ikke er den eneste, der synes det, og at der kommer et helt andet design på et tidspunkt, som han synes, er rigtigt godt. Det glæder jeg mig meget til at se - og sig endelig til, hvis i mangler en til at teste det.
Point taken. Du har selvfølgelig ret i at dele af programmet bliver mest afbenyttet idet de ikke længere er mangelfyldte.

Vi tager dit forslag med videre.

Rigtig god dag