Du skriver, at du ikke ved, hvor mange der anvender de noter, man kan oprette på selve kreditoren. Men når det ikke fungerer optimalt, er det klart, at det ikke bruges. Jeg bruger det jo heller ikke selv ret meget, da det er bøvlet at skulle hoppe frem og tilbage mellem Smart Inbox og Leverandører. Jeg har indtil videre lavet mit eget system i en mappe på computeren, og det vil jeg da meget gerne væk fra, da det jo helt klart er nemmest, at man har alle oplysninger, der hvor man bogfører. Så hvis man får mulighed for at se noterne, når man bogfører laverandørfakturaerne, så er jeg sikker på, at det vil blive brugt. Der er mange ting igennem årene, som i har skrevet, at i ikke vil gennemføre, fordi i ikke tror, mange vil bruge det. Men mange af tingene har i så alligevel endt med at lave nu, hvor det hele er så digitalt. Og det er jo er rigtigt godt. Mange har jo lige skulle vænne sig til, at det hele nu bliver digitalt, da de måske har arbejdet på en helt anden måde før med fysiske bilag. Det er jo ikke alle, der kun har arbejdet med digitale bilag i mange år, som jeg har. Det nye design, i er begyndt at rulle ud, det er rigtigt dårligt at arbejde i, da det ikke er "roligt" for øjenene, når man sidder med det dagen lang. Men jeg kunne forstå på en i jeres kundeservice, at jeg bestemt ikke er den eneste, der synes det, og at der kommer et helt andet design på et tidspunkt, som han synes, er rigtigt godt. Det glæder jeg mig meget til at se - og sig endelig til, hvis i mangler en til at teste det.