Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning

0
Hej e-conomic

Jeg kan forstå, at I har opdateret bankintegrationen.
Nu har vi ventet 5 år på, at afdelingsnr af typen "fordeling" kom til at virke.

Det gør den så heller ikke i den nye opdatering.

Så vi tager 5 år mere.

mvh
Finn
e-consultic.dk
i Spørgsmål » Salg af (10.5k points)

1 Svar

Hej Finn

Nu ved jeg ikke helt præcist hvad du mener når du siger vi har opdateret bankintegrationen, men i e-conomic er bankintegration og bankafstemning to forskellige ting. Bankintegrationen henter data fra banken og disse data behandles i bankafstemningen.

Fordelingsnøglen er rigtig nok ikke en del af bankafstemningen på nuværende tidspunkt og jeg kan heller ikke udtale mig om hvorvidt eller evt. hvornår dette vil blive en realitet. Dog kan jeg sige at vi netop nu er igang med en række forbedringer til netop bankafstemningen. Først skal vi dog have de nye designændringer på plads, da disse kan åbne op for flere funktionelle muligheder. 

Så ja det er en proces, meeen som vi ligefrem taler om 5 år mere det er ved jeg ikke lige ;)

Dit ønske om at anvende fordelingsnøglen i bankafstemningen ligger i øvrigt i Ønskebrønden og du er meget velkommen til at give forslaget din stemme.

Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita
Jeg har nok set forkert.
Jeg mener, der i går i bankafstemning stod, at den var opdateret, og man kunne klikke på "her", hvis noget gik galt.

Men det kan da godt være, at det var ønsketænkning eller for meget rødvin.

mvh
Finn
e-consultic.dk

Muligvis - jeg dømmer ingen  - hverken for at drømme eller drikke rødvin på en onsdag wink