Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




kontokort over flere år

+1
Hej. Jeg vil gerne have muligheden for at hente kontokort spredt ud over flere år. Det jeg ønsker er f.eks. at kunne udskrive en specifik konto (f.eks. a-skat) over to år for at kunne se posteringerne fra sidste år, hvis nu kontoen ikke stemmer.
i Forslag » Salg af (160 points)

1 Svar

Hej nz,

Tak for dit forslag.

Jeg kan forstå at man sommetider har brug for at udtrække en rapport over en længere periode end de angivne kalender år. Jeg ser dog ikke at din udfordring bliver løst ved at tillade udtrække en rapport over flere år.

Løsningen for dig kunne lige såvel være, at man afstemmer først det første år, og når dette år er afstemt, så vil en primosaldo dannes i dit næstkommende år.

Hvis du absolut skal kunne se flere år af gangen, så vil min anbefaling være at trække rapporten Posteringer i stedet som du finder under enten Regnskab > Søgning og lister, og/eller Rapporter > Regnskab.

Her vil du kunne afgrænse med det interval du har brug for, og filtere fra og til konto til den ønskede. Ydermere kan du sortere i saldo for at se bevægelserne dato kronologisk.

Vil du kunne bruge mit forslag?

Forslag af 🔒 (12.1k points)