Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilbudt for mange varer til en kunde

0
E-conomic systemet kan ikke trække varerne ud af lagerede allerede når man laver et tilbud. Dette er et problem fordi man tit kan komme til at tilbyde en kunde for mange af en varer man ikke kan levere fordi der er andre kunder som har købt varerne imellemtiden. Dette er ikke ok for kunden som jeg har tilbudt varerne til, og som nu ikke kan få det jeg har tilbudt dem tidligere. Det giver også dobbelt arbejde for mig som tror jeg kan levere f. eks 10 af en varer hvor det viser sig jeg kun har 2 tilbage af en varer, fordi jeg kun kan rette det efter jeg laver faktura, og så må jeg til at kreditere...det er noget bøvl!!

 Jeg ved godt at man kan se hvor mange af en vare man har tilbudt kunder ved at udvide linjerne men der er tit så mange tilbud og hver tilbud har mange varer, så det er helt uoverskueligt at skulle gå ud af tilbuddet for at kunne se om man nu har tilbudt for meget af en varer til flere kunder.
i Forslag » Lagerstyring af (120 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej arnannguaq

Tak fordi du skriver og jeg forstår godt at det ikke er optimalt at man kan tilbyde samme varer til flere kunder og så kun have mulighed for at levere til de kunder der hurtigst svarer tilbage.

Det er dog ikke noget vi kommer til at udvikle, da vi helt generelt er stoppet med udvikling af vores lagermodul. Vi har i stedet købt Rackbeat som er en stærk spiller på markedet og som har lagerstyring som kernekompetence. Rackbeat er den lagerløsning vi tilbyder nye lagerkunder og på længere sigt vil det også være den løsning vi kommer til at tilbyde vores eksisterende lagerkunder.

Rackbeat tilbyder mange af de funktioner vores brugere generelt har efterspurgt i e-conomics lagermodul, dog ikke den funktion du her efterlyser, men hvis du kunne være interesseret i at høre mere om Rackbeats løsning generelt må du meget gerne svare bekræftende i denne tråd, så vil jeg sørge for at kontakte dig direkte på mail en af de kommende uger.

Forslag af 🔒 (55.9k points)