Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox

0
I smart inbox:

Godkendelse: Man skal kunne se, hvem har sendt bilag til godkendelse hos, og man skal kunne se, hvem der har godkendt det enkelte bilag.
i Forslag » Bilagshåndtering af (520 points)

1 Svar

Hej Mila og tak for dit indlæg

I forhold til at se, hvem der har godkendt, så vil dette stå inde i din inbox. Hvis du står inde på bilaget, så vil der oppe til højre være en dato for godkendelse. Hvis du holder musen hen over datoen, så vil godkender fremgå her. 

I forhold til at se, hvem der er sendt til godkendelse hos, så virker godkendelse i dag på den måde, at alle fungerende godkendere, kan godkende. Det vil sige det er sendt til godkendelse hos alle, der har denne rettighed. Jeg er derfor lidt i tvivl om, hvad du ønsker at se mere end det. Du kan se alle godkendere under indstillingerne for godkendere i Inbox'en. 

Hvis du har spørgsmål eller jeg har misforstået noget, så er du meget velkommen til at svare tilbage smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Jeg har workflows, og kan derfor differentiere hvem jeg skal sende bilag ud til godkendelse hos. Når jeg så vælger en der skal godkende, så siger den: afventer godkendelse, men jeg kan ikke se, hvem det er jeg har sendt det ud til. Men så skal jeg måske bare holde musen over "Afventer godkendelse"?.

Jeg var ikke klar over, at man bare skulle holde musen hen over datoen, for at se, hvem der har godkendt bilaget. Det ved jeg så nu. Havde været endnu smartere, at det bare stod: Godkendt af XXX. Men fint at der er mulighed for at se, hvem der har godkendt.

Mvh

Mila

Hej igen

Jeg var ikke klar over du var på workflows allerede. Jeg har sendt din feedback videre til dem, der sidder med workflows. Mange tak for at komme med feedback på det nye workflow. Det sætter vi stor pris på smiley