Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændring af PDF navn

0
Vi har under vores brug været nødsaget til at ændre f.eks. Tilbud til Ordrebekræftelse og Ordrebekræftelse til Følgeseddel.

I skabelonoversigten hedder de stadig Tilbud og Ordrebekræftelse, på trods af at de hedder noget andet på selve skabelonen.

Problemet opstår når vi konveterer til Tilbud til ordre eller som der står på selve skabelonen, Ordrebekræftelse til Følgeseddel. Når man så skal sende Tilbuddet til kunden på mail, hedder PDF filen Tilbud og ikke Ordrebekræftelse.

Det vil kunne være rart for os at kunne ændre PDF navnet. Teksten "Tilbud" som en statisk tekst som kan ændres manuel og tallet "Tilbudsnummer" som et fortløbende felt som automatisk tæller op.
i Forslag » Andet af (210 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

En løsning som i dag vil virke er, at sende mailen til dig selv i første omgang. Herefter kan du downloade PDF'en, omdøbe den og sende den fra din egen mail. Jeg er med på det ikke er optimalt, men det vil virke lige nu og her. 

I forhold til at give mulighed for selv at danne navnet på PDF'en, så vil jeg lade dit indlæg ligge herinde lidt og på baggrund af den samlede feedback, så vil jeg tage en vurdering, hvad vi kommer til at gøre herfra. 

Hvis vi oplever større efterspørgsel i den næste måned her på indlægget, så vil du høre fra mig. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)