Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nye pakker- integration

0
Hej

Er bogholdere for nogle små virksomheder, hvoraf en f.eks. har et eksterne bookingprogram.

Jeg kan efter 01.04. ikke modtage finansposter automatisk fra dette bookingprogram, medmindre min kunde ændres fra intern, til et eksterne + abonnement.

Jeg mangler en mulighed for at kunne tilkøbe denne integrationsmulighed, til de af mine kunder hvor det er/bliver aktuelt. Så de ikke enten skal betale væsentligt mere end i dag, eller vælger at skifte til et andet bogføringsprogram.

Føler måske lidt at den nye prispolitik på sigt vil underminere revisorpakken
i Spørgsmål » Integrationer og apps af (490 points)

1 Svar

Hej og mange tak for dit indlæg 

I forhold til din integrationsmuligheder, så er jeg lidt i tvivl om, hvorfor du oplever dette.
Der skulle ikke være lavet om i de integrationsmuligheder du har på dine interne abonnementer. Derfor vil jeg høre, hvilket bookingsystem det drejer sig om? 

Det er helt korrekt, at integrationer bliver tilgængelige i plus pakken på de eksterne licenser, men i og med grundtanken af integrationer er den samme som før, så er jeg ikke helt sikker på, hvordan det skulle underminere revisorpakken.
Der er begrænset API adgang i både basis og interne licenser, men den fulde API adgang findes først i plus. Det korte svar til at ændre på det er, at vi ikke kommer til at ændre i pakkestrukturen som den er. Det vil være det korte svar på din forespørgsel. 

Som sagt må du meget gerne oplyse om, hvilket bookingsystem I anvender, så vil jeg gerne undersøge, hvorfor du har oplevet en ændring i din integration.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)