Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




REVISOR tilknyttet E-conomic

0
REVISOR tilknyttet E-conomic.

Supporterne i E-conomic er ikke bogholder eller revisor og vil videresende dertil, hvis vores spørgsmål også går i den retning.

Ikke alle, er tilknyttet en revisor eller bogholder og derfor synes jeg, det er en super ida, at E-conomic også har en revisor tilknyttet, for at gøre det endnu bedre.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Anita og mange tak for dit forslag

I forhold til at få en revisor/bogholder tilknyttet, så kan jeg sagtens forstå, hvorfor du har behov for hjælp til det de er rigtig gode til. Heldigvis findes der rigtig mange i revisor/bogholdere, som er helt skarpe på e-conomic. Jeg er helt med på, at du efterspørger den service hos os, men vi har bevidst valgt ikke at gå den vej. Det er der flere grunde til, men jeg vil fremhæve, at den personlige relation og måden regnskabet bliver drevet på, er meget forskellig og den største sikkerhed og værdi findes ved at have en fast kontakt tilknyttet.

Vi leverer et produkt, hvor der kan være stor forskel på brugen. Alene kontoplan og hvilke konti, der skal benyttes kan variere fra virksomhed til virksomhed. Det er en grundene til, at vi har valgt ikke at tilbyde den service, men at overlade det til eksperterne. 

Et alternativ kunne være at stille dine spørgsmål herinde: https://forum.e-conomic.dk/ask#about=bogfoeringshjaelp

Der er ikke garanti for du kan får et svar, men her kan brugere hjælpe hinanden med at løse spørgsmål direkte relateret til bogføring. 

Jeg håber du finder en god løsning, men du skal ikke forvente, at vi kommer til at tilbyde den service i fremtiden. Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)