Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opret kundefaktura på mobilen - inkl. vedhæftet billede

+2
Hej E-conomic,

I dag kan man oprette kundefakturaer direkte fra mobil-appen, hvilket er super smart. MEN man kan ikke få lov at vedhæfte et billede, man har taget.

I vores konkrete tilfælde vil vi gerne vedhæfte et billede af de varer/halvfabrikata, kunden har afleveret til os, som vi så skal bearbejde for dem.

Det ville være en stor hjælp, hvis I kunne tilføje denne funktion.

Lige nu er vores meget besværlige work-around, at vi tager billedet med telefonen/appen, og sender det ind som et finansbilag (fordi vi kun kan vælge finansbilag eller leverandørfaktura, når man arbejder med billeder). Så kommer det ind i inboksen. Så laver vi en ny faktura kladde under fanen Salg, vælger kunden først og vedhæfter så billedet som PDF fra inboksen. Det er sgu besværligt, og man skal hele tiden huske, hvilken kunde, man arbejder med, og hvilket bilag det nu var, man skulle vedhæfte.

Den optimale proces for os, tænker jeg umiddelbart ville være følgende (input modtages gerne!! :-) )
1) Medarbejder modtager varer fra kunden, og tager et billede via appen.
2) Medarbejderen vælger, at der er tale om en kundefaktura, og vælger hvilken kunde, det drejer sig om
3) Medarbejderen sender bilaget afsted fra mobilen
4) Kontormedarbejderen modtager bilaget i Inboksen i E-conomic på computeren
5) Kontormedarbejderen ser bilaget igennem, tilføjer detaljer og pris mv. og sender til kunden, når det er klart.

På forhånd tak for hjælpen!
Mvh. Sofie
i Forslag » Salg af (170 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Sofie og mange tak for dit indlæg og den gode forklaring af jeres proces

Som tingene er lige, så er det ikke noget vi har planlagt til udvikling, men jeg kan sagtens se, hvad du gerne vil og hvorfor det ville være smart.

Derfor vil jeg tage dit indlæg med videre til vores pulje af ideer, hvorfra vi udvælger ideen til udvikling for fremtiden. Det er ikke en garanti for, at vi kommer til at lave det, men det er herfra vi løbende vurderer, hvad vi skal arbejde med næste gang. 

Så endnu en gang tak for dit indlæg! Du hører fra mig, hvis der er nyt i sagen.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)