Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Undgå hop til start i kontokort mm

+2
Hvis man er inde på en leverandørkonto og ex. skal tjekke nogle posteringer - når man har været inde på en postering og skal tjekke den næste, hopper den op til toppen hver gang - det er lidt irriterende, at man hele tiden skal noter hvor langt man kommer, det er ikke kun på leverandør men i hele economics det sker.

Jeg har skrevet med jeres support Sussi Jensen om problemet og hun henviser til at oprette en opgave i forum.

Systemet har ikke altid gjort sådan.
i Forslag » Leverandører af (280 points)
gen-kategoriseret af 🔒

1 Svar

Hej Maj,

Tak for dit forslag.

Jeg kan godt forstå en vis frustration der kan opstå, når man bliver afbrudt i sin afstemning, og skal genfinde det sted man var nået til.
Jeg har været i dialoig med vores udviklingsafdeling, og det er ikke super nemt at foretage en sådan ændring.

At få dét til at virke, kræver nogle ankre, som kan fortælle din browser, hvor den skal gå hen, når siden indlæses. Det er en lidt større ting at lave, især fordi det desværre ikke er noget vi kan løse “globalt”, men noget som skal implementeres på de enkelte sider.

Nogle steder er det overlagt at genindlæsning finder sted. Er man flere som arbejder på en aftale eller har man data som kommer fra integrationer, vil disse først blive vist når siden genindlæses, i mange tilfælde. Med andre ord, ville man ikke kunne se ændringer/nye poster, hvis ikke siden blev genindlæst og det er selvsagt ikke særlig smart. Men ligesom med ankre, er det sådan lidt komplekst, fordi vi har flere forskellige indlæsningsmetoder og derfor er der ingen simpel måde at ændre det på heller.

Dermed sagt - så selvom noget er svært, så kan det blive ændret. Det vil dog kræve at vi har en større antal brugere som også ønsker denne ændring tilføjet. Lige nu modtager vi mange forslag som har stærk efterspørgsel, så det omhandler selvfølgelig om at prioritere disse først.

Vi lader dit forslag ligge her, så flere kan afgive sin stemme mod denne ændring.

Jeg håber at mit svar giver mening.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)