Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




APP - kan ikke oprette ordre.

0
Hej,

Kan forstå, at I har lavet en opdatering  jeres App, det gør så, at man ikke kan lave en ordre på sin mobil. Jeg er meget ked og frustreret over. Jeg bruger denne funktion, flere gange om dagen. Håber I får det op og køre igen. Der må der være flere der bruger det at lave en ordre på sin mobil eller iPad.
i Spørgsmål » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej,

Ændringen er kommet for at priortere appens generelle forbedringer. Skiftet fra SOAP API til REST API har gjort at appen er mere stabil, mere sikker, og hurtigere. De generelle forbedringer af appen, vægtede højere end de bruger som anvendte ordrefunktionen, og havde lager tilkoblet.

Det er nemlig begrænset omfang af hvor mange brugere vi har som bruger app, og har lager. De findes, og det er selvfølgelig super ærgerligt at det påvirker jer. Det bedste alternative jeg kan komme med er, at bruge internet browseren fra telefonen/iPad for at se ens ordre. Jeg ved at det er ikke det samme - det er alternativet for nu.

De ting som fortsat er mulige i app, når man har lager er: se ens ordrer der er sendte, og arkiverede ordrer, samt se lagerbeholdning på varerne.

Spørgsmål af 🔒 (12.1k points)