Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kolonne med lagerbeholdning i indkøbsstatistik

0
Ved planlægning af indkøb af varer, bruger jeg genbestilling. For at genbestilling fungerer rigtigt/optimalt, er det vigtigt af tilrette minimumsbeholdning og antal men vil bestille hvert gang.

Til dette trækker jeg en indkøbsstatistik fra forrige år, for at se antal købte varer. Men jeg savner oplysninger om antal varer på lager, for at lave den rigtige tilretning af minimumsbeholdningen.

Pt skal jeg tage hvert enkelt varenummer op søge lagerbeholdningen op.

ØNSKE. Beholdningsliste skal fremgå som en kolonne i indkøbsstatistikken.

<!--[if gte mso 9]> <![endif]--><!--[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE <![endif]--><!--[if gte mso 9]> <![endif]--><!--[if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Tabel - Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} <![endif]-->
i Forslag » Lagerstyring af (210 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Knud

Tak for dit feedback.

I øjeblikket er vi ved at træffe nogle afgørende beslutninger om fremtiden for lager i e-conomic og jeg kan melde mere ud ved slutningen af dette kvartal og vil der vende tilbage til dig.

Du kan også overveje at kigge nærmere på vores partner Rackbeat, som har en rigtig lækker lagerløsning der er fuld integrerbart med e-conomic og som indeholder et godt overblik til genbestilling og minimumlager.
Forslag af 🔒 (55.9k points)