Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nemmere tastning af fakturaer fra in box

0
Når jeg bogfører frakturaer fra inbox, skal jeg vælge om det er et finansbilag eller en leverandørfaktura. Hvorfor kan den ikke sættes default leverandørfaktura.

I selve indtastningsbilledet for udenlandske leverandører hoppes til valuta, som jeg i de fleste/alle tilfælde har sat op på leverandøren. Herefter skal jeg muse tilbage til beløbet. Det giver en uhensigtsmæssig of besværlig arbejdsgang. Hvorfor ikke hoppe til beløb og herefter valuta.
i Forslag » Leverandører af (120 points)

1 Svar

Hej Inga,

Tak for dine forslag.

Dit første forslag giver mening - i særlige scenarier. Hvorfor skal leverandørfaktura være en default? Hvis jeg som bruger ikke arbejder med fakturaer som standard, som er det en last for at skulle ændre typen hver gang. Man kunne måske tale ind til at det kunne være give mening, at man kan vælge sin egen default.

Smart Inbox har dog det formål, at hvis der bliver aflæst et fakturanummer, så vil typen blive angivet til Leverandørfaktura. Det fungerer selvfølgelig bedst når man handler med indland, da ordlyden faktura i et fremmedsprog ikke altid blive genkendt. Så hermed mener vi ikke at det er et generelt problem.

Det er lidt samme svar du får, som i tråden her.

Ift. din anden udfordring, så kan jeg ikke genskabe et scenarie, hvor der hoppes til valuta. Du er meget velkommen til at træffe os i supporten, så vi kan kigge på det. Et lille tip er, at hvis du bruger tabulator knappen (TAB), så kan du holde Shift nede, og på den måde gå et eller flere felter baglæns. Så er du ikke tvunget til at gribe i musen :-)


Forslag af 🔒 (12.1k points)