Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hurtig genvej til afsendelse af remindere på forsiden over Ubetalte salgsfakturaer

0
Hej

Jeg synes der mangler en genvejsvejs funktion til hurtigt at gensende en faktura til en kunde i oversigten på forsiden med oversigten "ubetalte salgsfaktura".

Lige nu er der en liste og alle ubetalte salgsfaktura, 1-15 dage og en til over 15 dage.

Når man klikker på en af kunderne, åbner den fakturaren op.

Det kunne her være en nice feature, at man kunne gensende fakturaen og gerne se hvem den seneste email blev sendt  til.

Lige nu skal man ind i alt for mange menuer og arkiver for at lave en gensendelse af faktuaren..

Håber det er noget i vil udvikle. :)
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Nicklas,

Jeg håber at du er kommet godt ind i det nye år.

Isoleret set, så kunne funktionen have givet mening, og have sparet dig tiden.

Jeg tillader mig at udfordre dig, og foreslå en anden arbejdsgang. Vi har nemlig mulighed for at gensende en ubetalt faktura på en smart måde.

Enten kan det gøres som en kundekontokort, det gives et oversigt til hvilke fakturaer mangler at blive betalt, og samlet saldo i en given periode.

En anden løsning, som matcher dine behov bedre, vil være at sende en kontoudtog/rykker fra vores Rykker-modul. Se med her.

Du behøver ikke kalde dokumentet for Rykker, hvis du ikke har lyst. Her er der frit valg. Ydermere, så kan du også medtage alle fakturaer som mangler at blive betalt - altså PDF filerne. Se med her. Så formår du at rykke samtlige af dine kunder der mangler at betale - på én gang, eller en af gangen, hvis lysten er mere til det.

Du kan sågar også se hvilken mail der udsendes til, hvis du fremsender et kontoudtog/rykker én af gangen. Hvis du mangler samlet overblik over hvilke mails dine kunder har, så vil jeg foreslå at kigge på rapporten Kunder under Rapporter > Kunder.

Jeg håber at du kan bruge mine forslag, og du må også for den sags skyld udfordre den anden vej, hvis du fortsat synes det giver mening, fortsat at skulle kigge mod en tilføjelse under Hjem.

Rigtig god dag.


Forslag af 🔒 (12.1k points)