Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Budget

0

I forbindelse med oprettelse af budgetter i e-conomic kunne jeg godt tænke mig, hvis det var muligt at slette budget på afdelingsniveau og ikke kun slette alt, der vedrører den budgetterede periode. Ved ikke, om det er en mulighed på nuværende tidspunkt? Hvis det er, har jeg i hvert fald ikke kunne finde funktionen.... Nu har jeg et par gange oplevet at få indlæst nogle data, hvor det ikke helt har stemt overens med det, det skulle, hvorfor jeg er blevet nødt til at slette hele det indlæste budget på alle afdelinger.... Og FYI er det selvfølgelig min fejl, at det er de forkerte data, der er kommet ind, og ja, jeg kan bare redigere i e-conomic. Men, men, men det er vældig omstændigt og det ville bare være så meget lettere, hvis det er en løsning, I kunne overveje.

Herudover kunne det være rart, hvis man ved importen kunne sortere nulkonti fra, så man slipper for, at der kommer unødig mange budgetposter i kontoplanen, hvis man skal ind og rette til.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->

i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hejsa :)

Jeg forstår dit ønske, min klare fornemmelse er dog at det rammer ret marginalt, da antallet af brugere der anvender Budget og Dimension i forvejen ikke er så så højt og en kombi gør det endnu mindre.

Så i denne omgang er det ikke en forbedring jeg kan forsvare at afsætte ressourcer til.  Den gode nyhed er at du kan slette alt med den funktion vi indførte for et halvt års tid siden og ikke skal gøre det konto for konto, eller importere  med omvendt fortegn :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)