Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ophævelse af godkendelse.

+2
Det kunne være smart at man i inbox kunne ophæve en godkendelse eller sende den igen selvom den er godkendt. Det sker at vores bilag bliver godkendt uden at det er noteret på bilaget hvilket projekt det tilhører. så kan jeg intet gøre, da jeg ikke kan sende bilaget igen fra e-conomic når det er godkendt.
i Forslag » Bilagshåndtering af (190 points)
status opdateret af 🔒
Jeg er helt enig i, at det ville være rart at kunne ophæve godkendelsen eller gensende bilaget til godkender, hvis information mangler

2 Svar

Hej 1234

Tak for input. Jeg har ikke hørt lignende feedback fra andre, men jeg vil gerne lægge forslaget i Ønskebrønden så vi kan se om der kommer input fra andre med samme udfordring,.

Hvordan plejede du at håndtere det før du benyttede godkendelse via e-conomic?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Det blev håndteret på papir.
Hej,

Vi har valgt ikke at gå videre med dette forslag.

Det har vi ikke gjort, da vores forståelse er at det ikke er selve godkendelsen delen som skal udbedres, men det kommunikative. Som vi læser forslaget så er godkendelsen korrekt, men en tilføjelse af projektnummer internt mangler. Her findes muligheden trods alt at kunne genbruge godkendelsesmailen som er sendt i første omgang til at lave denne tilføjelse til noten, hvis denne glemmes.

Alternativet for nu er fortsat at kunne genindlæse et bilag, så denne kan blive sendt til godkendelse igen.

Vi får en del forslag ind, og det handler om at prioritere de forslag hvor efterspørgslen er højest. Hvis vi begynder at modtage flere henvendelser på lignende udfordringer, så kan vi altid tage forslaget op igen.

Rigtig god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)