Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilknytte Ordrenummer til udtræk i Kundekontokort

+1
Under Rapporter > Kundekontokort og udskriv til Excel genereres en samlet faktura med et Bilag/faktura nr. som ID. Det som der i mange tilfælde er brug for i tillæg til bilag/fakturanr. er et ordrenummer, der bruges til at identificere kunden i mange sammenhænge. Så det det der konkret mangler af ekstra valgfrie tilvalg under Kundekontokort er således  1) Valg af finanslovskonti (som under Rapporter/Kontokort) og 2) En kolonne med ordrenummer knyttet til bilaget.

Ligenu er udskriften med beløbet blandet sammen så man ikke ved hvilken finanskonti der bidrager med hvilken beløb samt man ikke ved hvilket ordre den tilhører.
i Forslag » Rapportering af (130 points)

1 Svar

Hej altr,

Tak fordi du har valgt at bidrage med dine forslag.

Lad os opdele dine forslag i mindre bider. Jeg mangler mere indsigt i de udfordringer som du støder på.

Du skriver at et ordrenummer kan bruges til at identificere en kunde; hvordan kan det være at et fakturanummer ikke kan gøre dette? Jeg efterspørger egentlig søger en indsigt i, hvordan dette ordrenummer vil lette din arbejdsgang, og hvorfor kan fakturanummer ikke identicere kunden?

Med henblik på valg af finanskonti i samme rapport, så mangler jeg en forståelse af hvordan du anvender Kundekontokort? Det virker som om du anvender Kundekontokort til afstemning, hvilket ikke er formålet.

Der findes måske andre relevante løsninger, som kan dække din arbejdsgang. Forinden jeg kan give sådan et forslag, så er det nødvendigt for mig at forstå hvordan du arbejder i programmet. Du er mere end velkommen til at vende retur, og sætte mig ind i hvordan du arbejder.

Så får vi kigget på dine udfordringer igen.

Ser frem til at høre fra dig !

Forslag af 🔒 (12.1k points)